26/05/2015

RESULTATS ELECCIONS MUNICIPALS 2015

Biosca té un cens de 177 habitants i per tant, a les eleccions municipals es vota amb llistes obertes. A les eleccions municipals del 2015, la participació ha estat d'un 75,71%, amb 134 votants. Els resultats han estat els següents: Corneli Caubet (ciu) 81 vots Jordi Llauradó (cup) 65 vots...continua llegint
19/03/2010

Jornades a Llobera "Cap a una revitalització del món rural"

El recentment constituït nucli de suport a la CUP (Candidatura dâ??Unitat Popular) del Solsonès-Alt Cardener, que aglutina gent de diversos municipis del Solsonès, de la Vall de Lord i de Cardona, organitzem aquesta jornada enfocada...continua llegint
09/02/2009

Comunicat de les CUP de Torà i Biosca davant del projecte d'un abocador residus industrials a Pinós

Davant lâ??anunci de la possible instal·lació dâ??un gran abocador de residus urbans i industrials al municipi de Pinós del Solsonès, lâ??Assemblea de Torà i Biosca de la Candidatura dâ??Unitat Popular (CUP) vol fer p...continua llegint
13/07/2008

La CUP de Biosca denuncia l’abandó del municipi

Des de la CUP de Biosca seguim denunciant lâ??abandó del municipi per part del consistori. Tant en el camp de camins, com a lâ??interior del nucli urbà, la política de conservació i foment de lloguers, restauració o mante...continua llegint
06/06/2008

Camí de la Riera

Davant la reiterada petició veïnal, sobre el camí de la riera de Biosca i el seu intransitable estat, per lâ??abundant vegetació que fa impossible passar.hi.La CUP de Biosca a entrat al registre municipal a data del 7 del 4 del 2008 un...continua llegint

Eleccions municipals

16/02/2015